yinthe.reismee.nl

Aan alles komt een eind...

En zo ook aan onze fantastische reis.

De laatste dag alweer.

We hebben zo veel meegemaakt en gezien in deze afgelopen drie maanden. 355 foto's heb ik op de site geplaatst, na een strenge selectie van de duizenden foto's die gemaakt zijn. Veel momenten zijn vastgelegd, maar ook heel veel mooie, ontroerende, komische, spannende momenten niet.Die blijven ons bij in onze herinneringen. Tenminste, in die van Harco en mij. Yinthe zal zich helemaal niks meer kunnen herinneren van deze reis, een raar idee. Maar gelukkig heeft ze de foto's en video's om ooit op terug te kunnen kijken.

We gaan ontspannen, voldaan en bruin weer terug naar huis. Wat een reis! We zijn bofkonten, dat we dit hebben kunnen meemaken. Drie maanden samen, echt samen. Drie maanden op avontuur, rondtrekken in een schitterend mooi land.

Ik had zo nog drie maanden door kunnen gaan. Maar aan alles komt een eind. En daarmee een nieuw begin!

Reacties

Reacties

Bart

Annemarieke, Harco en Yinthe, ook wij zullen jullie mooie verhalen en prachtige foto's missen! Wat een fantastische reis; bedankt dat wij het van zo dichtbij mee hebben kunnen maken! Geniet er nog eventjes van en tot gauw!

Paulien

Lieve luitjes, goede reis terug. Ik heb genoten van alle foto's en verhalen. Hier is het heerlijk weer dus iets om naar uit te kijken. Tot snel, dikke kus!

mams

Ik sluit me helemaal bij Bart aan.

Deze reis zal voor altijd op jullie netvlies blijven staan...
Nb. ik krijg/heb zelfs een weemoedig gevoel over het feit, dat jullie vertrokken zijn uit dit prachtige land, met nu al de fantastisch mooie herinneringen er aan, en de zinsnede 'drie maanden samen, echt samen'........ zelfs ik krijg bijna heimwee naar wat jullie de afgelopen 3 maanden, samen beleefd hebben ( vast omdat je mijn dochter bent Anne-Marieke, en ik me dit afscheid van zooo iets moois :, in alle opzichten, ,zooo goed kan voorstellen.. ..( die ene foto van jou aan het strand, waar Brenda opgereageerd heeft, daar nam je al afscheid, he ..... , denk ik).
De laatste alinea, spreekt me ook erg aan!( Goed zo, lieverd!)
Nogmaals een goede reis met zijn 3 tjes, en gauw weer tot horens/ ziens in Nederland.
Veel liefs voor jullie!
(jullie weten het vast wel: pap is de 14e jarig, he!)

willy

Fijn dat jullie zo genoten hebben. Maar wij eigenlijk ook.
Het was fantastischt om jullie met al die foto's te kunnen volgen. Ik heb een heel klein beetje het gevoel alsof ik
mee geweest ben. Maar ik kijk heel erg naar jullie uit.
Een heel goede reis gewenst alle drie en hopelijk gauw tot ziens. Dag lieve Yinthe oma wil je heel graag gauw weer zien. Veel liefs alle 3

cindy

Er is maar weinig dat ik nog kan toevoegen na alle lieve berichtjes! Jullie zijn een geweldige ervaring rijker met z'n drietjes en een zonnig Nederland wacht weer op jullie. Terrasjes, Noorderlicht, Sarphatipark, BBQ's, Tante Truus eetclubavondjes en nog veel meer ;-) Koester deze bijzondere reis en onder het genot van een wijntje hoor ik nogmaals graag alle verhalen. Liefs, Cin

Hilde

Succes strakjes weer met het nieuwe begin ;-)!
En het was leuk mee te 'kijken' met jullie belevenissen!

Groetjesssssss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!