yinthe.reismee.nl

Byron Bay

Even een kort berichtje, we gaan zo weer de weg op namelijk. Bestemming: Brisbane. We zijn een kleine week in Byron Bay, even een iets langere stop gemaakt. Byron Bay is zo relaxed en mooi, en de camping ligt aan het strand en op loopafstand van het dorp...met andere woorden een perfecte plek om iets langer te blijven. We hebben niet veel gedaan de afgelopen dagen, gewoon echt vakantie gevierd. Beetje struinen door de leuke winkeltjestraatjes, spelen op het strand, ontbijten/lunchen/dineren bij verschillende cafés, naar Kidz World als het regende. Harco en Yinthe komen net terug van de speeltuin - schommelen is helemaal in op dit moment - dus ik ga weer afsluiten en de camper gereed maken voor vertrek. Op naar Brisbane en de Gold Coast!

Bart

Ook lekker, zo'n rustig weekje tussendoor. En dat schommelen; Senne is er momenteel ook niet van af te slaan! Of had je het over Dundee? Haha.

Tot Brisbane!

Mariet

Genieten in Brisbane!!

Ik ben weer erg benieuwd!

Doeg, veel liefs.

willy

Goede reis en we wachten in spanning af naar de nieuwe verhalen en kiekjes. Het is hier ook heerlijk voorjaars weer.Veel bomen en struiken hebben weer blaadjes en er komt weer kleur in de tuinen. Heerlijk!
Dag alle drie. Tot gauw.