yinthe.reismee.nl

Jarige job Yinthe!

Ons kleine meisje is vandaag 2 jaar geworden. We hebben het gevierd met ballonnen, slingers, een kaarsje, gebakjes en heel veel 'hieperderpiep HOERA!!' Ze vond het geweldig, vooral al die ballonnen. En het zingen natuurlijk. We zijn na het zwemmen vanochtend naar Byabarra gereden. Op aanraden van een Australische moeder die haar dochtertje kwam voorstellen aan Yinthe op het strand een paar dagen geleden. Het Blue Poles café in Byabarra was genoemd geweest in een artikel over de 10 beste nog relatief onbekende plekjes in de staat NSW. Byabarra ligt landinwaarts op ongeveer drie kwartier rijden van Port Macquarie. Een mooie rit over heuvels en beekjes, langs glooiende weilanden en oude roto's (prachtige soort landhuizen, met rondom een veranda). Het boerenlandschap van Australie. Ik vind het mooi. Het ruikt er ook lekker, naar eucalyptusbomen, struiken in bloei, gemaaid gras. Heerlijk. Het Blue Holes café is een omgebouwd huis cq galerie waar lokale artiesten hun werk tentoonstellen. Aan de achterkant is over de breedte van het uitgebouwde huis een prachtig terras van waaruit je een schitterend uitzicht hebt op de achterliggende heuvels, zover het oog rijkt. We hebben heerlijk op het terras gezeten en genoten van onze koffie en gebak en het mooie uitzicht. Ons kleine meisje is 2 jaar alweer. Vol praatjes, ondeugd en eigen willetje. Ze is nog net te jong om te beseffen dat het een bijzondere dag was, maar haar ouders hebben desalniettemin erg genoten van deze kleine mijlpaal.

Philipe

Lieve Yinthe, gefeliciteerd met je verjaardag. volgens mij gaan jullie al bijna weer slapen. Dikke kus ook van mijn mamma!

Cindy

Gefeliciteerd met je verjaardag Yinthe!

Heerlijk om je 2e verjaardag in het verre Australie te vieren. Veel plezier nog, groetjes aan je papa en mama en een hele dikke kus van Britt!

Liefs Cin

Fam. Brinkman

Lieve Yinthe,

Gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Een hele leuke dag gewenst vanuit regenachtig Rijswijk.

Liefs,
Coen, Saskia & Julius

P.s. Marieke: ik stop 4 weken voor de uitgerekende datum en dat is nog 2 weekjes vanaf nu. Ik sta nu onder controle om groei te blijven controleren.

jip, puk, bernd en bianca

He lieve Yinthe, gefeliciteerd met je verjaardag.
We hopen dat je een leuke dag hebt.
Liefs Puk, Jip, Bernd en Bianca

Brenda

hoi allemaal,
Yinthe,nogmaals van harte! Fijn dat jullie zo genoten hebben! Inderdaad een mijlpaal: alweer 2 jaar! Geniet maar lekker met z'n allen. Liefs Brenda

Anne-Marieke, Harco & Yinthe

Bedankt voor alle lieve felicitaties!!

Maaike

Lieve globetrotters!

Alsnog van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Yinthe! Ik lees en zie op de foto's dat jullie het erg gezellig hebben gehad. Het lukte niet jullie op de dag zelf een berichtje te versturen. Wat is het geweldig om te zien hoe
jullie reis verloopt. Prachtig die foto's en verhalen, als je ze ziet en leest waan je jezelf ook een beetje in Australie; heerlijk. Ga door met genieten van deze bijzondere tijd!

Liefs, Maaike (Edwin en Farah)

Karin

Hoi trotse papa en mama van Yinthe,
Als nog van harte gefeliciteerd!
Nog heel veel plezier !
Groetjes Karin

Hilde

Gefeliciteerd nog met jullie mooie wonder!!! Ze heeft dit jaar wel een hele speciale verjaardag gehad!

Jasmijn, Julian, Kees & Diana

2 jaar alweer!
Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in de GLORIA!

Vanaf 2 jaar wordt het makkelijker én leuker voor de ouders (onze mening) om hun dreumes op te voeden. Dus dat wordt nóg meer genieten de aankomende tijd!! (kan bijna niet want jullie verhalen zijn heerlijk).

Liefs van ons allemaal.