yinthe.reismee.nl

Walpole -> Rottnest Island

We zijn weer terug op de eerste camping, in de buurt van Fremantle, na onze rondreis inhet zuiden van western australie. Grappige is dat Yinthe de camping (en dan met name de speeltuin) direct herkende en zodra ze de speeltuin zag vanuit de camper stond te popelen om eruit te mogen. 'Uiht! Spelen!' We staan ook weer op dezelfde plek als vorige keer.

Reden dat we hier weer zijn is dat we vanuit Fremantle nog een dagtripje wilde maken naar Rottnest Island. De RottnestExpress ferry bracht onsmet een rotvaart naar het schitterend tropische vakantie eiland waar we met onze gehuurde fietsen op verkenning uitgingen. Heerlijk om weer even te fietsen! De kleine achterop en vooruit met de geit. Heuveltje op, heuveltje af. Omringd door prachtige natuur slingerden we van het ene uitkijkpunt naar het andere en van het ene baaitje naar het andere. Zie de foto's. Echt genieten.

Na de wat regenachtige en frissere dagen in Walpole was het warme weer en de brandende zon weer erg welkom.

Cool

Ik houd het deze keer even kort, volgende keer weer uitgebreid verslag.

Ivar, gefeliciteerd met je 4e verjaardag!!!!