yinthe.reismee.nl

berichtje van Yinthe

Ik vind het wel raar dat ons huis soms zo maar ergens anders staat. Vorige keer stonden we tegenover een heel groot springkussen, daar liep ik dan elke keer naar toe als ik de camper uit mocht om op te springen. Maar hier hebben ze geen springkussen. Wel een klimrek en glijbaan. Maar diezijn wat verder weg en daar mag ik niet alleen heen lopen van papa en mama. En ze willen niet elke keer met me mee, dus dan moet ik weer bij de camper blijven en dat vind ik niet leuk. Ga ik stiekem toch proberen om bij de speelplaats te komen. Dan hoop ik dat papa en mama even niet opletten. Meestal lukt dat niet...

Gisteren zijn we naar het strand geweest. Papa en mama vonden het een heel mooi strand, i-dy-lisch of zoiets. Het water was heel helder, ik kon de grond zo zien.

Ik vindde golven heel eng. Echt heel eng. Als ik aan de rand van het water sta en er komt een golf op me af dan raak ik bijna in paniek en wil ik dat papa of mama mij DIRECT oppakt, weg bij het water vandaan, want die trekt aan mijn benen zodat ik bijna omval! Maar als we door de golven heen zijn en in het water zijn dan vind ik het wel weer leuk.

Bij het strand is een grote zandbak. Heel groot, ik kan rennen en me laten vallen, overal ! Mama kan heel goed een bal maken van het zand. Ik geef haar een hand vol zand en zij maakt dan een bal en die gooi ik dan weg. Mama heeft wel 100 ballen gemaakt. En papa heeft gesnorkeld en vissen gezien en de duikbril kapot gemaakt. Die was ook eigenlijk te klein, zei hij.

Nu gaan we weer rijden met ons huis, zegt mama. Wijn proeven en boterham eten bij een wijngaard. Ik vind rijden niet erg. Soms mag ik onderweg Dora kijken. En soms ga ik even slapen.

Reacties

Reacties

oma willy

Lieve schattebout van oma
Wat een spannend verhaal meisje! Je moet echt wel in de buurt van papa of mama blijven. Oma's snappen dat heel goed. Maar jij voelt je zo groot dat je denkt zelf wel overal op af te kunnen gaan. Is ook wel heel lastig als dat dan niet mag.
Wat een leuk spelletje met mama. Zandballen maken en dan weggooien. Dan springen ze in de lucht helemaal uit elkaar? Wat jammer van die bril van papa die nu stuk is.
Moet papa maar een nieuwe kopen hè meisje?
Lieve Yinthe wat een heerlijk avontuur beleef jij en wat fijn dat wij zo mee genieten.
Dag meisje, knuffels voor jullie alle drie van opa en oma.

oma mariet

Hoi die lieve Yinthe, wat heeft jouw mama weer een prachtig levendig verslagje gemaakt over hoe jij het ervaart! Als ik dit lees. gaat er een filmp aan mij voorbij; prachtig dochter!!
Zoveel nieuwe ervaringen voor jou; een heel andere mooie wereld daar, he Yinthe! En dan ook nog een rijdend huis....en al die fijne speelgelegenheden op de campings, ja en papa en mama hebben ook vakantie en dat is soms ook wel een beetje wennen...voor jou....
Fijn, dat Dora daar ook is, he!
Ben je haar daar ook al tegengekomen, net als op de avond markt in HK ?
Zijn daar ook wel eens kinderen van jouw leeftijd op de camping of bij het strand? Is het daar nu ook vakantie tijd?
Lieve schat, Heeeeel veeel plezier daar, en schrijf maar gauw weer eens over je belevenissen!!
Heeel veel liefs en een dikke knuffel van oma mariet, doei, Yinthe!
Groetjes en een kus voor mama en papa!
( het voorjaar hangt hier in de lucht; vanochtend vroeg hoorde ik voor de 1e keer de vogels fluiten.)

Yinthe

Hallo lieve oma's! Ik mis jullie wel hoor!
Oma Willy, papa gaat een nieuwe duikbril kopen want hij wil nog veel meer vissen zien. En mama ook.
En oma Mariet, er zijn bijna altijd andere kindjes bij de speelplaatsen en daar speel ik dan mee. Dan rennen we achter elkaar aan en klimmen we naar boven om één voor één van de glijbaan af te gaan, achter elkaar aan. Dat vind ik een heel leuk spelletje, dan moet ik altijd heel erg lachen.
Ik ga nu slapen! Doeg lieve oma's! Kus van Yinthe

Congratulations, mams

Hoi, lieve Anne-Marieke,

HARTELIJK GEFELICITEERD
met jouw verjaardag !!

Maak er maar een hele speciale dag van met z'n 3en!
Heel veel liefs en een dikke knuffel,
mams.

P.S, ik bel nog.

Brenda

Hoi Anne-Marieke,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag en veel plezier toegewenst. Liefs, Brenda

Pieter

Proficiat, Anne-Marieke!
Vanuit Fochteloo, wens ik je een hele fijne verjaardag toe!, en heel veel plezier daar met z'n 3en!
Groeten Pieter.

RaymondJanineRosaDanielSofia

Lieve Anne-Marieke!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!We drinken & toasten op je vandaag! Maak er een mooi dagje van!
XXX!
Raymond, Janine, Rosa, Daniel en Sofia!

Bart, Miranda, Ivar en Senne

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Mikki! Veel plezier vandaag. Groetjes aan Harco en Yinthe!

Bart, Miranda, Ivar en Senne

Ivar

Yinthe, hallo! Gefeliciteerd met de verjaardag van jouw mama! Geef je je mama een dikkuh knuffel van mij? Ik kan er zelf niet bij, mijn armpjes zijn niet zo lang!

Ik heb mijn papa gevraagd om bandjes onder ons huis te zetten, dan kunnen we naar jullie toe rijden! Goed? Ok! Doei!

Groetjes Ivar

roel en willy

Hieperdepiep hoera, Anne Marieke van harte gefeliciteerd en een heel gezellige dag gewenst. Wat apart hè om op
28febr. bij een heerlijke zomerse temperatuur jarig te zijn?
Jullie vieren deze dag vast lekker buiten. Wij schenken er binnen bij de verwarming aandacht aan.
Lieve alle drie heel veel liefs en lekker genieten.
Dikke knuffel voor ons kleine meisje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!