yinthe.reismee.nl

Eerste stop: Woodman Point & Fremantle

Gisteren aangekomen op de mooie camping Woodman Point in de buurt van Fremantle. We hebben ons huis (zo noemt Yinthe het) geparkeerd onder een grote boom op een plek pal tegenover de speelplaats.

Het is bloody hot.Een powered site waarbij we de stekker in het stopcontact kunnen steken en de airco in de camper aan kunnen zetten is geen overbodige luxe. De eerste nacht in de camper was nog wat wennen, vooral voor de kleine meid. Een nieuwe slaapplek, en daarnaast één zonder het vertrouwde campingbedje maar gewoon in een door mij omgetoverd slaaphoekje achterin de camper, is allemaal een beetje vreemd. Dat ze er zo uit kan kruipen om te kijken waar papa en mama zijn is nieuw. Maar vandaag begint het al eigen te worden en noemt ze het hoekje al'bed'.

Vanochtend hebben Harco en ik de camper opnieuw ingericht. Alles heeft een vaste plek gekregen, wat wel moet in zo'n relatief kleine ruimte. Daarna zijn we met huis en al naar Fremantle gereden.
Fremantle is een charmant stadje met een grote vissershaven. Leuk om even rond te lopen en te stoppen bij een van de veletea rooms voor onze dagelijkse latte (koffie verkeerd-achtig)Uiteraard ook naar de haven geweest, maar slechts kort even rondgekeken want tegen die tijd was het rond 12 uur en dan wordt het gewoon te heet om rond te lopen. We kunnen de mate van warmte aflezen aan de roodheidsgraad van Yinthe's wangetjes...als die te rood worden is het hoog tijd om verkoeling op te zoeken.

Vanmiddag gaan we het pad volgen wat vanuit de camping naar het strandloopt. Maar nu eerst nog even relaxen in onze campingstoelen voor de camper en wachten op het moment dat de kleine meid kenbaar maakt dat ze wakker is.

Cindy

Lieve Yinthe, Marieke en Harco,

Wat leuk om jullie zo te volgen vanuit een koud, maar zonnig Nederland. Kunnen wij even heerlijk wegdromen over tropische temperaturen. Lekker blijven genieten van jullie grote avontuur!

Mijn laatste week is ingegaan en 1 maart weer aan de slag ;-) Martijn en ik gaan aankomend weekend als afsluiting met z'n tweetjes naar Rome. Spannend!

Geniet!

Liefs van ons x

Anne-Marieke

He mede-reiziger! Zit dit nu te typen in de jurk die ik van jullie meiden heb gekregen, hij is echt perfect. Blote schouders, blote benen, de hele dag op slippers rondlopen...zo fijn ;-) Leuk dat jullie zo meegenieten van onze verhalen!!
Geniet nog van je laatste paar dagen verlof, en vooral ook van Rome. Groetjes aan Martijn!

Jelle

Hoi Yinthe,

Ik ben Jelle, een collega van je papa. Ik heb ook een dochter en ze heet Sara. Ze is net iets jonger dan jij en ze is nu net anderhalf jaar. Wat leuk dat je zo'n mooie reis aan het maken bent. Wil je voor een volgend berichtje ook eens wat vertellen over je vader? Ik lees dat hij wordt ingezet als klusjesman, maar ik ben ook benieuwd naar hoe hij het verder heeft.

Groetjes aan je ouders en nog veel plezier!

Jelle.

Harco

Papa Jelle, na het klussen nam deze vader een heerlijk gekoeld Coronaatje met een vers limoentje tot zich onder de luivel van onze camper. Kortom na 'regen' komt de welverdiende zonneschijn ;-)