yinthe.reismee.nl

Ready for the road!

Yinthe knapte gistermiddag zienderoog op. Gelukkig maar. Vandaag weer helemaal de oude. 'ZWEMMEN!!!'

We zijn er klaar voor! De camper staat buiten op ons te wachten om ingeladen te worden. Wat een gaaf ding. Alles erop en eraan, van alle gemakken voorzien. Een klein maar fijn luxe huis op wielen.

Vanochtend voor de laatste keer nog even naar het strandje geweest om te zwemmen. Het waait sinds gisteren best behoorlijk, iets wat Yinthe niet echt fijn vindt. 'Oh neeee! Koud!' Met uitgestrekte armpjes en een angstige oogjes richt ze zich naarons om opgepakt te worden. Alsof ze een beetje bang is voor de wind.

Gisteravond met de kinderwagen een wandeling gemaakt over de boulevard. Zondagavond drukte. Allemaal mooi geklede mensen die een hapje kwamen eten in één van de vele restaurants of gewoon wat rondliepen langs de winkeltjes. Gezellig. Ik keek mijn ogen uit naar de manier waarop met name de meisjes en vrouwen zich kleden als ze uit gaan. De jonge meisje liepen in mini rokjes of ultra korte broekjes met stuk voor stuk hoge hakken aan de voeten en de wat oudere vrouwen hadden mooie lange jurken aan, ook met hoge hakken eronder. Hakken zijn helemaal in blijkbaar. Hoe hoger hoe beter. En daar liep ik dan, op mijn Birckenstocks... (waar ik overigens nog niemand anders op heb zien lopen, de trend is hier al weer voorbij of nog niet aangeslagen?)

Anyway, mijn ijverige vriend is alweer druk bezig met het inladen, ondanks mijn 'wacht nog even, we hebben alle tijd, dan kan ik even het verhaal afmaken'. Herkenbaar? ;-)

Ik ga dus ook maar even helpen.

@ Pauline - succes met de verhuizing!!
@ Daphne - vandaag Yinthe een heel leuk licht roze topje aangetrokken en ze werd er helemaal bleek van... felle kleurtjes doen het veel beter. Grappig hoe dat ook werkt bij kindjes. Moest natuurlijk meteen aan je denken!
@ oma's en opa's - leuk om jullie even gesproken te hebben! Tot volgende week weer!

Reacties

Reacties

mam

Wat geweldig, dat onze lieverd weer helemaal opgeknapt is!! Ik ben Zoooo benieuwd naar wat jullie nu verder allemaal gaan beleven 'on the road'...
Heeel veel plezier, en tot 'mails'/horens!!!
X oma/mam/mariet. Doeg.

oma Willy

Wat een fantastische foto's. Het is echt genieten samen. Heerlijk! Het is hier ijzig koud. Harde wind. Lieve kinderen ik moet aan het werk. Jullie heel veel plezier en een dikke knuffel van ons. Voor Yinthe een extra dikke. Dag lieverds.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!