yinthe.reismee.nl

Het stinkt hier

Het stinkt hier. En mijn kinderwagen schudt veel meer dan thuis. Komt omdat papa en mama die telkens moeten optillen omdat overal trappen zijn, ook op de stoep. Ze mopperen dat de stad overduidelijk niet gebouwd is voor kinderen. Ik vind de lichtjes wel leuk, die hangen overal. En gisteravond op de nachtmarkt kwam ik Dora tegen! Dora en Boots! We zijn ook bij mijn andere opa geweest. Die praatte heel raar. Hij zei dat dat komt omdat hij last heeft van zijn keel en zijn stem kwijt is. Waar is zijn stem dan? Morgen gaan we weer naar opa toe. En dan gaan we weer in het vliegtuig. Papa en mama hopen dat ik nu wel ga slapen maar ik denk het niet. Ik slaap liever in een bed. In het hotel heb ik mijn eigen bed. Ik vind de Chinese melk vies. Die wil ik niet. Mijn boterhammen smaken ook anders en de yoghurt ook. Soms neem ik een hap omdat papa en mama dat zo graag willen, maar vaak word ik boos als ze weer aankomen met iets te eten. Laat me nou! Nee is nee! Dan gooi ik alles om me heen weg, zo boos ben ik dan. Dat vinden papa en mama niet zo leuk... We zijn naar het zwembad geweest. Ik vind zwemmen heel leuk! Springen ook. En in het zwembad kan ik zo het water in springen! Dat heb ik heel veel gedaan. Ik vind het water helemaal niet eng. Nu moet ik weer gaan slapen. Dag! X van Yinthe

Reacties

Reacties

oma mariet

Ik vind dit zo'n mooi verslagje 'van jou' , lieve Yinthe..helemaal geweldig; ik zie 1 en ander voor me!! (wat kan jouw mama mooi schrijven!!!)
Maar.......kleindochtertje, je moet wel wat eten, hoor....
bij jou geldt zo'n beetje "wat de boer niet kent dat eet íe niet", eh. Maar goed in Australie smaakt alles vast heeeeel erg lekker!! Doe je opa van mij de groeten, maar hopen , dat ie weer z'n stem heeft, he!
Slaap lekker, groetjes voor mama en papa en een dikke kus voor jou!!
Oh ja, en alvast een goede reis!! Doei.

Oom Bart

Yinthe hallo! Zeg maar tegen papa en mama, als het eten niet smaakt, dat ze gewoon lekkere pannekoeken moeten bakken! Daar moet dan wel die vieze melk ik, maar dat proef je echt niet meer.

Veel plezier daar nog meid, en zorg goed voor je papa en mama!

Je oompie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!