yinthe.reismee.nl

Byron Bay

Straatbeeld Byron Bay

Reacties

Reacties

Brenda

Zo ongelooflijk....dat ik daar gewoon ook heb gegeten en gedronken. Ik heb een tijdje in Byron Bay gezeten vanwege de kleurrijke sfeer en heb hier yoga gegeven in The Arts Factory. Ik zie mezelf zo weer lopen op m'n slippertjes te slenteren door de straten van Byron Bay. Brings back memories!! Bedankt en geniet!

Anne

He wat leuk, Brenda! Zie jou hier al helemaal rondlopen, deze plek past bij jou.

Harco

Helemaal eens...prachtige plek waar "relax, man" en "living the good life" de motto's zijn. En dat er al twee Entings uit H'berg hier zijn geweest...echte globetrotters!

Brenda

Hi hi...inderdaad! Al heb ik vroeger nooit gedacht dat ik nog zoveel zou gaan reizen. Een mooie verrassing! Kan me voorstellen dat jullie wat langer in Byron Bay zijn gebleven.
Ool bijzonder dat er geen fast food keten te bekennen is he? Die willen ze daar gewoon niet hebben.
En nu dus op naar Brisbane, the gold coast. Mooie slogan hebben ze daar: gold coast, the best coast:-) Genieten!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!